مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-10سياسي

مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس شورای حل اختلاف برگزار شد


مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد تأسیس شورای حل اختلاف با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد تأسیس شورای حل اختلاف با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف و هیأت همراه و مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران، سرپرستان، اعضاء و دبیران برگزیده مجتمع های شورای حل اختلاف استان تهران در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

در ابتدای مراسم مهدوی رییس شورای حل اختلاف تهران با بیان آنکه اصلی ترین تلاش ما در نیمه اول سال 1400 افزایش میزان صلح و سازش بوده است گفت: با توجه به آنکه در گذشته میزان سازش در استان تهران کمتر از 10% بود و آخرین استان کشور بوده است ولی با تلاش بسیار در سال گذشته به رتبه پنجم و ششم کشور رسیدیم و با اصلاح ساختار ها سازش استان تهران به بالای 48.

1% در نیمه اول در شهر تهران 37.

9% در شهر های تابعه و میانگین 43% رسیده که بالاتر از پیش بینی ها بوده است و ان شاء الله در نیمه دوم سال جاری با حمایت های ریاست مرکز توسعه و تلاش همکاران ما در شوراها به بالای 50% برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس شورای حل اختلاف برگزار شد

مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس شورای حل اختلاف برگزار شد