مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-10سياسي

درخواست نماینده پلدختر برای استمهال بدهی سیل زدگان به بانک ها


نماینده مردم پل دختر در مجلس با اشاره به سیل دو سال و نیم قبل از حوزه انتخابیش گفت: بانک ها آسایش و آرامش سیل زدگان را به هم زده اند و من خواستار اسمتهال بدهی سیل زدگان به بانک ها هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید حمیدرضا کاظمی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس( چهارشنبه 19 آبان ماه) گفت: آقای رییس جمهور تورم بیکاری و مشکلات معیشتی امان مردم را بریده و انتظار می رود در یک برنامه زمانبندی شده نهایت تلاش جهت حل مشکلات معیشتی مردم و مهار تورم به عمل آید.

نماینده مردم پل دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:علیرغم یاری و مساعدت هایی که پس از حادثه دلخراش از سیل فروردین 98 صورت گرفت اما متاسفانه هنوز اثرات ویرانگر این سیل از چهره محروم شهرستان زدوده نشده است که از دولت انقلابی انتظار داریم با اقدامی جهادی مشکلات این دیار شهید پرور و ولایت مدار را رفع کند.

وی افزود: خواستار استمهال وام های پرداختی هستند بانک ها آرامش و آسایش سیل زدگان را به هم زده اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور مردم لرستان بی صبرانه منتظر قدوم مبارک شما به استان و تصمیمات مهم و رفع محرومیت لرستان و دستور اکید به دولتمردان برای تسریع در پیشرفت پروژه های مهم استان لرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده پلدختر برای استمهال بدهی سیل زدگان به بانک ها

درخواست نماینده پلدختر برای استمهال بدهی سیل زدگان به بانک ها