مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-10سياسي

دولت آذربایجان از ضدیت با دین، ایران هراسی و اتکا به بیگانگان دست بردارد


عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی با اشاره به سرنوشت کشورهایی که به بیگانگان متکی شده اند، گفت: دولت و رییس جمهور آذربایجان باید از ضدیت با دین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد قربانی گلشن آباد عضو هیات علمی اساتید در ادامه سخنان خود مطرح کرد: این سیاست در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته و همچنین در بیانیه مشترک چهار امام جمعه استان های شمال غرب ایران بار دیگر مورد تاکید قرار گرفت.

متأسفانه برخی از مسئولان دولت فعلی آذربایجان اصول حسن همجواری با کشور بزرگ و قدرتمند ایران را رعایت نکرده و با لحنی نامناسب از این ادبیات استفاده می کنند،  امیدواریم این ادبیات نامناسب تکرار نگردد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: آزار و اذیت و بازداشت نامشروع و غیرقانونی شخصیت های ملی و مذهبی آذربایجان توسط دولت آذربایجان به شدت محکوم می شود.

مردم بزرگ و عزیز آذربایجان این ظلم ها و جنایات را تحمل نخواهند کرد چراکه به فرموده  مولا و مقتدایشان حضرت امام حسین (ع)، معتقدند خون بر شمشیر پیروز است.

قربانی یادآور شد: اگر دولتمردان کنونی آذربایجان که معلوم نیست تا چه زمانی، در قدرت خواهند بود از تاریخ دیکتاتوری و اختناق دوره کمونیست ها، استفاده کنند، راضی به آزار و اذیت مردان و زنان مذهبی، ملی و معنوی آذربایجان، نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آذربایجان از ضدیت با دین، ایران هراسی و اتکا به بیگانگان دست بردارد

دولت آذربایجان از ضدیت با دین، ایران هراسی و اتکا به بیگانگان دست بردارد