مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-10سياسي

مساجد تهران در میلاد سیدالکریم(ع) آذین بندی شد


سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران از برگزاری مراسم جشن ولادت پر سعادت سید الکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد(فهما) استان تهران با اشاره به برنامه های ولادت سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، گفت: در اولین گام به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فضاسازی و آذین بندی محلات و مساجد صورت گرفت.

وی افزود: همزمان با سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) جشن های باشکوهی در فضای باز مساجد استان تهران برگزار شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: این جشن ها همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و برنامه های شاد و تنوع دیگری بود که با رعایت نکات بهداشتی در شب میلاد برگزار شد و امروز نیز همزمان با روز میلاد ادامه خواهد داشت.

براتی ابراز کرد: کمک های مومنانه و اهدای بسته های معیشتی، یکی دیگر از برنامه های کانون ها بود که به همین منظور بسته های اقلام غذایی و بهداشتی در قالب عیدانه به خانواده های نیازمند و بی بضاعت اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت این روز فرخنده، مسابقه فرهنگی در مدارس به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و در راستای پیوند مسجد و مدرسه برای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد تهران در میلاد سیدالکریم(ع) آذین بندی شد

مساجد تهران در میلاد سیدالکریم(ع) آذین بندی شد