مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-10سياسي

ناهماهنگی خودروسازان با نیروهای مسلح برای رفع مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ مانده


قرار بود با همکاری وزارت دفاع و نیروهای مسلح برخی قطعات حساس و تحریمی خودروسازان تولید شود اما یکسری ناهماهنگی ها باعث افزایش تعداد خودروها در کف پارکینگ ها شده است.

- حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معطل ماندن تعداد زیادی خودرو در کف پارکینگ های ایران خودرو و سایپا اظهار داشت: قطعاً در هفته های آینده با رفع کمبود قطعات تعداد خودروهای ناقص در پارکینگ ها کاهش می یابد.

وی افزود: از سال گذشته قرار بود با همکاری وزارت دفاع و سایر بخش های نظامی کشور برخی قطعات حساس و تحریمی خودروسازان تولید شود اما یکسری ناهماهنگی ها باعث افزایش تعداد خودروها در کف پارکینگ ها شده است.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: متأسفانه عدم همراهی برخی مجموعه های درون ایران خودرو و سایپا با بخش های مختلف نیروهای مسلح که به دنبال کمک به آنها بودند شاهد افزایش خودروهای معطل مانده در پارکینگ ها شدیم اما قطعاً تا دو آینده انباشت غیرمتعارف کف پارکینگ های ایران خودرو و سایپا رفع خواهد شد.

حسینی کیا درباره احتمال واردات خودرو در سال آینده گفت: فشار کمیسیون صنایع باعث شد که خودروسازان ناچار به افزایش تولید و افزایش کیفیت شده و خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهماهنگی خودروسازان با نیروهای مسلح برای رفع مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ مانده

ناهماهنگی خودروسازان با نیروهای مسلح برای رفع مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ مانده