مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-10دانش

دانشجویان نو ورود دانشگاه الزهرا، ثبت نام خود را قطعی کنند


با اعلام دانشگاه الزهرا، پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه که ورودی 1400 این دانشگاه هستند، باید با ارسال مدارک، ثبت نام خود را قطعی کنند.

- با اعلام دانشگاه الزهرا، پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه که ورودی 1400 این دانشگاه هستند، باید با ارسال مدارک، ثبت نام خود را قطعی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 1400 دانشگاه الزهرا، ضروری است جهت قطعی شدن ثبت نام با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور اصل مدارک تحصیلی درخواستی دانشگاه را به همراه کاربرگ تعهد نامه، حداکثر تا تاریخ 30 آبان ماه از طریق پست پیشتاز به آدرس دانشگاه ارسال کنند.

بنا بر اعلام این دانشگاه، در صورت عدم ارسال مدارک درخواستی از ادامه تحصیل و ثبت نام این دانشجویان در نیم سال بعد جلوگیری خواهد شد.

با تاکید دانشگاه الزهرا، درج نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، شماره دانشجویی، دانشکده محل تحصیل و رشته – گرایش تحصیلی قبولی در دانشگاه الزهرا در روی پاکت پستی مدارک الزامی است.

دانشجویان ساکن تهران در صورت تمایل می توانند با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی با مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه مدارک درخواستی را تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نو ورود دانشگاه الزهرا، ثبت نام خود را قطعی کنند

دانشجویان نو ورود دانشگاه الزهرا، ثبت نام خود را قطعی کنند