مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-10اجتماعي

خطر موج جدید کرونا با سویه جدید «کرونا پلاس»


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به شیوع سویه جدید و خطرناک کرونا در جهان، گفت: کرونا پلاس طی چند ماه گذشته در دنیا مطرح شده است که خطرناک تر از دیگر سویه ها است و باید نسبت به اصول بهداشتی دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با هفتگی در ستاد کرونا، اگر احساس شود که ادامه روند بازگشایی مدارس ممکن است  سلامتی دانش آموزان را تهدید کند،  تصمیمات جدیدی  در این خصوص اتخاذ می شود.

بابایی وضعیت کرونایی البرز را  پایدار ارزیابی کرد و یادآور شد: پایدار بودن وضعیت در البرز به معنی نبودن ویروس نیست؛ در حال حاضر روزانه حدود 1300-400 نفر به دلیل شک به ابتلا به کرونا  به صورت  سرپایی به مراکز درمانی  مراجعه می کنند.

هنوز هم بیش از 400 نفر در بیمارستان های استان و بیش از 100 نفر در بخش های ویژه بستری هستند.

وی افزود: با توجه به استقبال از واکسیناسیون، در مراکز مربوطه در استان تجمع و صف نیست و کسانی که واکسینه نشده اند هنوز هم می توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

  سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز علام این خبر که حدود یک هفته است که در استان البرز  تزریق دُز سوم واکسن برای عموم آغاز شده است، افراد مسن، افراد دارای بیماری زمینه ای و صعب العلاج، مشاغل پربرخورد با افراد مبتلا، می توانند برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر موج جدید کرونا با سویه جدید «کرونا پلاس»

خطر موج جدید کرونا با سویه جدید «کرونا پلاس»