مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-10سياسي

طرح مدیریت تعارض منافع مسئولان را از انتصاب اقوام خود در سمتهای مدیریتی باز می دارد


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت تعارض منافع از انتصاب اقوام مدیران در سمت های مدیریتی زیرمجموعه آن ها ممانعت به عمل می آورد و برای این موضوع جرم انگاری کرده و محدودیت هایی را در این زمینه ایجاد کرده است.

- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت تعارض منافع از انتصاب اقوام مدیران در سمت های مدیریتی زیرمجموعه آن ها ممانعت به عمل می آورد و برای این موضوع جرم انگاری کرده و محدودیت هایی را در این زمینه ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی، نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: طرح مدیریت تعارض منافع محدودیتی برای فعالیت مدیران ایجاد نمی کند، بلکه در مورد روابط بین مدیران با بدنه اجتماع شفاف سازی می کند، ضمن اینکه تاکنون قانونی برای برخورد با تخلفات مدیران اعم از انتصاب داماد یک مدیر یا آقازاده هایی که در دولت ها مطرح بوده و بسیاری از اقداماتی که زیرمجموعه مدیران صورت می گیرد و اقوامشان از آن ها سود می برند، وجود نداشته و مدیران منعی در این رابطه نداشته اند.

درست است که این انتصابات اقوامی منطق ندارد و رویه مناسبی نیست، اما اینکه یک وزیر اقوام خود را در بخش های مختلف وزارتخانه به عنوان مدیر منصوب کند یا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت تعارض منافع مسئولان را از انتصاب اقوام خود در سمتهای مدیریتی باز می دارد

طرح مدیریت تعارض منافع مسئولان را از انتصاب اقوام خود در سمتهای مدیریتی باز می دارد