مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-10دانش

تکلیف امتحانات پایان ترم دانشجویان مشخص شد


سخنگوی ستاد ازسرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها با تاکید بر اینکه امتحانات پایان ترم جاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا آهنچیان به سیاست وزارت علوم در خصوص نحوه امتحانات پایان ترم نیم سال جاری تحصیلی دانشجویان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاهها از 15 آبان ماه جاری می توانستند نسبت به ازسرگیری آموزش حضوری دانشجویان خود اقدام کنند.

بر اساس اطلاعاتی که از تمامی دانشگاهها دریافت شد، برخی از دانشگاه ها که شرایط مساعدتری داشتند، آموزش حضوری خود را آغاز کردند و برخی از آنها، آغاز آموزش حضوری دانشجویان را به آذر ماه موکول کردند.

با توجه به وضعیت متغیر همه گیری بیماری کووید-19 در مناطق مختلف کشور و نیز تفاوت در شرایط دانشگاهها، به نظر می رسد امکان ازسرگیری صد درصدی آموزش در همه دانشگاهها به صورت حضوری به ویژه در دوره های کارشناسی وجود نداشته باشد.

آغاز پلکانی آموزش حضوری دانشگاه ها مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فعالیت های مبتنی بر حضور دانشجویان در دانشگاه را به صورت پلکانی و تدریجی آغاز کرده اند و ادامه می دهند؛ همچنان که برخی از دانشگاهها شامل دانشگاه جامع علمی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف امتحانات پایان ترم دانشجویان مشخص شد

تکلیف امتحانات پایان ترم دانشجویان مشخص شد