مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-10ورزشي

برگزاری لیگ به رشد بازیکنان و تنیس استان ها کمک می کند


عضو کمیته باشگاه های تنیس کشور گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از شروع مجدد لیگ شده و مسابقات در سطح کمی و کیفی بالایی در حال برگزاری است و برگزاری لیگ در رشد و توسعه این رشته در کشور و همچنین تقویت بازیکنان نقش به سزایی دارد.

- ندا مومن زاده در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: متاسفانه وقفه ای طولانی در برگزاری لیگ تنیس ایجاد شده بود که مجددا نخستین دوره لیگ تنیس را در دو بخش آقایان و بانوان آغاز کردیم، مسابقات آقایان برگزار شد و مسابقات بانوان نیز به میزبانی آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان در چهار زمین آغاز و تا 27 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره 25 تیم از سراسر کشور در مسابقات حضور دارند که پس از رقابت های دوره ای که انجام خواهد شد، هشت تیم برتر سال آینده در لیگ برتر تنیس بانوان حضور خواهند داشت و بقیه تیم ها بر حسب امتیاز کسب شده در دسته یک و دو قرار می گیرند.

عضو کمیته باشگاه های تنیس کشور که میزبان این دوره از لیگ است، با اشاره به استقبال خوب اسپانسرها در این مسابقات گفت: خوشبختانه استقبال خوبی شده است که امیدواریم با تداوم حمایت اسپانسرها از تیم های بانوان شاهد موفقیت بیشتر بانوان باشیم،جایزه این دوره مسابقات برای تیم های برتر 150 میلیون تومان خواهد بود که می تواند انگیزه ای برای حضور بیشتر تیم ها در مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری لیگ به رشد بازیکنان و تنیس استان ها کمک می کند

برگزاری لیگ به رشد بازیکنان و تنیس استان ها کمک می کند