مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-10سياسي

آماده باش نیروهای راهداری قم برای سخت ترین شرایط جوی زمستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم بر لزوم تعامل و همراهی دستگاه های مرتبط در امور راهداری تاکید کرد و گفت: نیروهای راهداری آماده هستند تا در سخت ترین شرایط جوی زمستان خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، در جلسه ای که به منظور هماهنگی و کسب آمادگی حداکثری در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی، درسالن جلسات این اداره کل تشکیل شد، محمد حسن کلهری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده اظهار کرد: برنامه ها و تمهیدات اجرایی طرح راهداری زمستانی باید به گونه ای دنبال شود که متناسب با سخت ترین شرایط جوی باشد.

وی با یادآوری این مهم که اجرای موفق راهداری زمستانی طی دوره های بارش، منوط به سلامت و شادابی کارکنان راهدار و دیگر عوامل اجرایی است، تصریح کرد: واکسیناسیون کارکنان به ویژه عوامل اجرایی برابر بیماری کرونا الزامی و رعایت جامع شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در راهدارخانه ها و دیگر اماکن استقرار اکیپ ها حیاتی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم به تجربه موفق راهداری زمستانی درسال گذشته، اشاره کرد و گفت: جا دارد از همکاری افرادی که طی سال گذشته با رعایت جامع شیوه نامه های بهداشتی طرحی موفق از راهداری زمستانی و همچنین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای راهداری قم برای سخت ترین شرایط جوی زمستان

آماده باش نیروهای راهداری قم برای سخت ترین شرایط جوی زمستان