مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-10سياسي

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران شد/ کرباسچی رییس کمیته سیاسی حزب شد


اعضای شورای حزب کارگزاران حسین مرعشی را به عنوان دبیرکل و غلامحسین کرباسچی را به عنوان رییس کمیته سیاسی این حزب انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حسین مرعشی و غلامحسین کرباسچی در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به ترتیب به عنوان دبیرکل و رییس کمیته سیاسی این حزب انتخاب شدند.

محمد عطریانفر شامگاه سه شنبه در گفت وگویی درباره مصوبات نخستین جلسه شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران سازندگی ایران، گفت: پس از تغییر نیمی از شورای مرکزی حزب کارگزاران در بهمن ماه گذشته، طبق روال قانونی، جلسه دور جدید به ریاست سنی من عصر امروز برگزار شد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، دستور جلسه امروز شورای مرکزی را انتخاب هیات رییسه حزب عنوان کرد و افزود: با رای شورای مرکزی، محسن هاشمی رییس این شورا باقی ماند و فاطمه سعیدی به عنوان نائب رییس اول، علی جمالی نائب رییس دوم، حامد منتظری منشی اول و کامبیز مشتاق گوهری به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

علت این تغییرات این بود که اعضای قبلی برای این دوره، داوطلب حضور در هیات رییسه نشدند.

انتخاب دبیرکل از سوی شورای مرکزی حزب کارگزاران در دور جدید را عطریانفر دستور دیگر جلسه عنوان کرد و ادامه داد: اعضای حزب از گذشته به دلیل جامعیت و وجاهت غلامحسین کرباسچی همواره بر دبیرکلی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران شد/ کرباسچی رییس کمیته سیاسی حزب شد

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران شد/ کرباسچی رییس کمیته سیاسی حزب شد