مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-10فرهنگي

پویش رسانه ای ناکوک در کردستان آغاز به کار کرد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: پویش رسانه ای ناکوک با هدف انتشار فیلم کوتاه و انیمیشن در راستای کنترل و مقابله با آسیب های اجتماعی همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز به کار کرد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: نیز در این بخش در بخش های مختلف از جمله تهیه و تولید مستند، گروه های سرود و نمایش و همچنین چاپ کتاب آغاز شده و هم اکنون این مهم ادامه دارد.

وی با اشاره به برنام ریزی حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای توزیع و انتشار آثار تولیدی با محوریت آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور، پویش رسانه ای ناکوک با هدف انتشار فیلم، انیمیشن و پادکست با محوریت آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.

مرادی گفت: ناکوک یک رسانه تعاملی است که برای اولین بار در کشور همزمان با انتشار تولیدات هنری، امکان مشارکت شهروندان در تولید محتوای هنری و تبدیل تجربه های موفق آنها برای مقابله با آسیب های اجتماعی را فراهم کرده است.

ضرورت پرهیز از سیاه نمایی در خصوص آسیب های اجتماعی وی با اشاره به لزوم پرهیز از سیاه نمایی در خصوص آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه، اظهار کرد: متاسفانه همواره وقتی که از محلات حاشیه صحبت می شود، همه تصویری نامناسب از آن ارائه می دهند در حالی که این محلات نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش رسانه ای ناکوک در کردستان آغاز به کار کرد

پویش رسانه ای ناکوک در کردستان آغاز به کار کرد