مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-10ورزشي

نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور به ملایری ها رسید


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از درخشش ورزشکاران ملایری با کسب دو مقام نائب قهرمانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از درخشش ورزشکاران ملایری با کسب دو مقام نائب قهرمانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور خبر داد و گفت: در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، وزنه برداران ملایری با کسب دو مدال درخشان نقره و مقام نائب قهرمانی این مسابقات را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حمیدرضا سپهری نیا افزود: در این دوره از رقابت ها در رده سنی جوانان و دسته 67 کیلوگرم، پوریا احمدی و در دسته مثبت 109کیلوگرم علی رضا زندی مقام دوم و مدال نقره را احراز کردند.

وی اظهارکرد: در رده سنی بزرگسالان در دسته 89 کیلو گرم نیز عباس زندی مقام پنجم و مسعود کولیوند در رده سنی جوانان در دسته 67 کیلوگرم به مقام ششم این مسابقات دست پیدا کردند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه ورزش می تواند سومین برند شهر ملایر باشد، گفت: با پیگیری ها و تلاش های هیئت فوتبال و به منظور ارتقا، توسعه و پیشرفت ورزش، احیا و گسترش علم روز در سطح شهرستان و افزایش تعداد مربیان کارآزموده و خلاق، برای نخستین بار کلاس مربیگری فوتبال D آسیا در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی ملایر برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور به ملایری ها رسید

نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور به ملایری ها رسید