مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-10سياسي

آثار تحریم ها در مقابله با تغییرات اقلیمی/انتقاد از اقدامات قهری


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، گفت: این اقدامات تلاش های جهانی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را نیز تضعیف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مقابله با تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین، افزود: دولت و سازمان محیط زیست ایران که ریاست آن در سطح معاون رییس جمهور است، برای مقابله با پیامدهای تغییرات اقلیمی یک برنامه ملی بسیار بلندپروازانه را مد نظر قرار داده است.

وی در ادامه گفت: وقتی صحبت از همکاری های بین المللی و همه ذی نفعان در سطح جهان به میان می آید، متأسفانه کشور من با مانعی به نام تروریسم اقتصادی روبرو است.

سلاجقه با اشاره به تردیدها در مجلس شورای اسلامی نسبت به توافقنامه پاریس تاکید کرد: سوال آنها این است که اگر جمهوری اسلامی ایران به عضویت کامل معاهده پاریس درآید، در حالی که تحریم ها یا اقدامات قهری یک جانبه اعمال می شود، اگر قادر به دریافت هیچ گونه کمک مالی یا فنی از جامعه بین المللی نباشد، چگونه می تواند به تعهدات خود عمل کند.

وی تاکید کرد که این سوال همچنان بی پاسخ مانده و خطاب به حاضران در جلسه گفت: چرا اقدامات قهری بی بصیرت بر کشور من و تعداد کمی از دیگر کشورها اعمال می شود، که نه تنها رنج را بر ملتی تحمیل می کند بلکه تلاش های جهانی به نفع بشریت برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار تحریم ها در مقابله با تغییرات اقلیمی/انتقاد از اقدامات قهری

آثار تحریم ها در مقابله با تغییرات اقلیمی/انتقاد از اقدامات قهری