مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-10سياسي

ساخت و ساز در گردنه حیران خیانت آشکار است/ترک فعل مسئولان مصداق بی توجهی به قانون


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ساخت و سازی که در گردنه حیران رخ داده خیانتی آشکار و تخلفی محرض است.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: ما بر اساس قانون با تخریب اراضی کشاورزی و منابع طبیعی برخورد می کنیم و مخالف هرگونه ساخت و ساز در این اراضی و محدوده ملی هستیم.

وی تصریح کرد: هر چند برخی از ساخت و سازها در مسیر ارتباطی اردبیل به تهران به صورت غیرقانونی رخ داده اما با تاکید مسئولان ما در اجرای حکم صادر شده با تأخیر و تعلل اقدام می کنیم تا زمینه اصلاح و همچنین صدور مجوزهای قانونی انجام شده و شرایط بهتری را در تغییر کاربری ها شاهد باشیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با انتقاد شدید از ساخت و سازهای بی رویه در گردنه حیران گفت: زمانی که به این استان آمدم از این همه ساخت و ساز غیرمجاز و خیانت آشکاری که در این منطقه انجام شده بود، عصبانی بودم و احساس می کردم این محدوده متعلق به استان اردبیل است در حالی که بعدها متوجه شدم بخش عظیمی از این منابع خدادادی متعلق به استان همسایه گیلان است.

حجت الاسلام کثیرلو افزود: هم در محدوده استان اردبیل و هم استان گیلان تخلفات آشکاری در گردنه حیران به ویژه ویلاسازی های گسترده انجام شده که عمده آنها مجوز قانونی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز در گردنه حیران خیانت آشکار است/ترک فعل مسئولان مصداق بی توجهی به قانون

ساخت و ساز در گردنه حیران خیانت آشکار است/ترک فعل مسئولان مصداق بی توجهی به قانون