مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-10سياسي

سرعت فرسودگی شهر خرم آباد بسیار زیاد است


معاون معماری و شهرسازی شهرداری خرم آباد گفت: در همه مقیاس از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

- داریوش بارانی در مراسم معارفه هیات مدیره نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان لرستان که در محل سالن جلسات سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم همه اتفاقاتی که در حوزه مهندسی شهرداری می افتد اما مجموعه مدیریت شهری اعم از اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و سازمان نظام مهندس لرستان به عنوان بازوهای اصلی این مجموعه راه های نرفته خیلی زیادی دارد.

وی با بیان اینکه سرعت فرسودگی خرم آباد بسیار زیاد است، ادامه داد: متاسفانه در همه مقیاس از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری فرسودگی شهر با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری خرم آباد با انتقاد از اینکه سرعت توسعه در خرم آباد کند است، گفت: در موضوع تاب آوری در این شهر مساله داریم و با کوچکترین اتفاقی شهر دچار بحران می شود.

بارانی با بیان اینکه در ساخت و سازها عمر مفید ساختمان ها بسیار کوتاه است، اضافه کرد: در دسترسی به کالا و خدمات و ترافیک این شهر بلاتکلیف است و حوزه منظری آن در آستانه فروپاشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت فرسودگی شهر خرم آباد بسیار زیاد است

سرعت فرسودگی شهر خرم آباد بسیار زیاد است