مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-10اقتصادي

تولید روزانه نفت خام در ایلام به بیش از 300 هزار بشکه می رسد


طرح توسعه میدان نفتی چنگوله با پیش بینی استخراج روزانه 15 هزار بشکه نفت خام در وزارت نفت تصویب و سرمایه گذاری جدید برای بهره برداری از ظرفیت های نفت و گاز استان ایلام آغاز شد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: طرح توسعه میدان نفتی چنگوله با پیش بینی استخراج روزانه 15 هزار بشکه نفت خام در وزارت نفت تصویب و سرمایه گذاری جدید برای بهره برداری از ظرفیت های نفت و گاز استان ایلام آغاز شد.

دکتر محمد نوذری با اشاره به دیدار خود با وزیر نفت که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مصوبات و وعده های مهم در سفر رییس جمهور به استان بهره برداری و توسعه میادین مهم نفتی استان بود که در این راستا میدان نفتی چنگوله با توجه به اینکه یک میدان مشترک با کشور عراق است از اهمیت خاصی برای استان و کشور برخوردار است.

وی از صادر شدن مجوز بهره برداری از میدان نفتی چنگوله خبر داد و گفت: پس از پیگیری های فراوان طرح توسعه میدان نفتی چنگوله با پیش بینی استخراج روزانه 15 هزار بشکه نفت خام در وزارت نفت تصویب و سرمایه گذاری جدید برای بهره برداری از ظرفیت های نفت و گاز استان ایلام آغاز شد.

استاندار ایلام با اشاره به این که به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز خواهد شد، اضافه کرد: اختصاص 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه نفت خام در ایلام به بیش از 300 هزار بشکه می رسد

تولید روزانه نفت خام در ایلام به بیش از 300 هزار بشکه می رسد