مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:152021-11-10سياسي

فرستاده سازمان ملل در یمن برای افزایش روحیه عناصر سعودی تلاش می کند


رییس کمیته ملی امور اسرای یمن در سخنانی تأکید کرد: فرستاده سازمان ملل متحد در یمن برای افزایش روحیه عناصر سعودی تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالقادر المرتضی رییس کمیته ملی امور اسرای یمن سخنانی را در خصوص نقش آفرینی هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل متحد در یمن مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رییس کمیته ملی امور اسرای یمن در این زمینه تصریح کرد: متأسفانه نماینده سازمان ملل متحد در یمن نتوانسته است دور جدیدی از مذاکرات درباره پرونده اسرا را میان دولت نجات ملی و دولت مستعفی یمن ترتیب دهد.

این مقام یمنی افزود: با وجود اینکه دو طرف صنعاء و دولت مستعفی آمادگی خود را برای برگزاری دور جدید مذاکرات درباره مبادله اسرا اعلام کردند اما فرستاده سازمان ملل نتوانسته است مقدمات انجام این مذاکرات را فراهم آورد.

وی گفت: زمانی که نماینده سازمان ملل در پرونده تبادل اسرا ناکام است، چگونه می خواهد در مواجهه با پیچیده ترین پرونده های نظامی و سیاسی عمل کند؟ المرتضی تاکید کرد: روشن است که ماموریت فرستاده سازمان ملل انجام برخی بازدیدها از مناطق تحت کنترل عناصر ائتلاف سعودی برای بالا بردن روحیه آنها است.

گفتنی است، هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل در یمن روز دوشنبه گذشته به شهر تعز واقع در جنوب غرب یمن سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده سازمان ملل در یمن برای افزایش روحیه عناصر سعودی تلاش می کند

فرستاده سازمان ملل در یمن برای افزایش روحیه عناصر سعودی تلاش می کند