مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 21:052021-11-09پزشكي

کرونای دلتاپلاس سفرهای خارجی را محدود می کند؟


در شرایطی که به گفته مسئولان حوزه بهداشتی واریانت جدید کروناویروس به نام دلتاپلاس در برخی کشورهای غربی و همسایگان شایع شده است، باید دید سفرهای خارجی از و به این کشورها با ممنوعیت یا محدودیت مواجه خواهد شد یا خیر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی بیست ماه گذشته از شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان، پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی بسیاری مانع سفرهای داخلی و خارجی در کشورهای مختلف شد و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی آن ها را به روی یکدیگر بست.

به گونه ای کشورها در سه ستون کم خطر، پرخطر و ممنوعه قرار می گرفتند و بسته به شدت و حدت شیوع بیماری سفر به و از آن ها ممنوع، محدود یا بدون محدودیت تلقی می شد.

این فهرست در ایران هم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت منتشر شده و همواره بر اساس افزایش و کاهش اپیدمی کرونا در کشورهای مختلف تغییر کرده است.

حالا با توجه به گسترش واکسیناسیون در کشورهای مختلف این پروتکل ها تغییر کرده و داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR به شرط الزامی برای سفرهای داخلی و خارجی تبدیل شده است.

اما به نظر می رسد همچنان واریانت های جدیدی از کرونا در جهان در حال شیوع است و همین مساله ممکن است سبب از سرگیری محدودیت ها یا شاید هم ممنوعیت های کرونایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای دلتاپلاس سفرهای خارجی را محدود می کند؟

کرونای دلتاپلاس سفرهای خارجی را محدود می کند؟