مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-09اقتصادي

احداث کتابخانه مرکزی رشت بدون دریافت مجوز ساخت از شهرداری!


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه احداث کتابخانه مرکزی در رشت بدون دریافت مجوز حفاری از شهرداری رشت توسط مجری پروژه انجام شد، گفت: وقتی یک دستگاه دولتی برای اجرای یک پروژه فرهنگی از راه غیرقانونی و تخلف ورود می کند از دیگران چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا امشب در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک پیشاپیش هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: باید برای افزایش سرانه کتابخوانی به عنوان یک فرهنگ خوب در رشت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اولین کتابخانه عمومی در کشور، در رشت راه اندازی شد، افزود: متاسفانه بسیاری از داشته های رشت که در گذشته های نه چندان دور به عنوان شهر اولین ها در کشور مطرح بود به فراموشی سپرده شده و در شرایط فعلی برای راه اندازی کتابخانه مرکزی رشت درجا می زنیم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت به کتابخانه های سطح رشت اشاره کرد و گفت: در سطح رشت فقط چهار باب کتابخانه وجود دارد که یکی از آنها نیز مشکلاتی دارد و این وضعیت برای شهری همچون رشت با آن سبقه فرهنگی اصلا مناسب نیست و ان شاالله با بیدار شدن برخی از مسؤولین از خواب غفلت بار دیگر رشت به جایگاه اولش بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کتابخانه مرکزی رشت بدون دریافت مجوز ساخت از شهرداری!

احداث کتابخانه مرکزی رشت بدون دریافت مجوز ساخت از شهرداری!