مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 17:202021-11-09اقتصادي

کاهش 8 تا 10 درصدی میزان اهدای خون در قم


مدیر کل انتقال خون استان قم پاسخگویی ذخایر خونی به مراکز درمانی استان را در حد مطلوب معرفی کرد و متذکر شد: تداوم شرایط مطلوب منوط به حضور مستمر اهدا کنندگان خون است و اگر این کاهش 8 تا 10 درصدی نسبت به وضعیت مشابه سال قبل ادامه پیدا کند یقینا در آینده نه .

- ایسنا/قم مدیر کل انتقال خون استان قم پاسخگویی ذخایر خونی به مراکز درمانی استان را در حد مطلوب معرفی کرد و متذکر شد: تداوم شرایط مطلوب منوط به حضور مستمر اهدا کنندگان خون است و اگر این کاهش 8 تا 10 درصدی نسبت به وضعیت مشابه سال قبل ادامه پیدا کند یقینا در آینده نه چندان دور در استان به مشکل برخواهیم خورد.

مرتضی نوریان مدیر کل انتقال خون استان قم در برنامه مردم و مسئولین با بیان اینکه شهروندان ما همیشه در بحث اهدای خون مشارکت داشتند و میانگین اهدای خون در استان قم نسبت به سطح میانگین کشور همواره بالاتر بوده است، اظهار کرد: میانگین کشور به ازای هر هزار نفر 25 نفر است که این آمار در استان قم به 27 نفر می رسد.

نوریان ادامه داد: میزان اهدای خون نسبت به وضعیت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده با توجه به اینکه عمر سلول های خونی محدود است بایستی اهدای خون مستمر باشد تا بتوانیم ذخایر را حد مطلوب نگه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 تا 10 درصدی میزان اهدای خون در قم

کاهش 8 تا 10 درصدی میزان اهدای خون در قم