مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 17:102021-11-09اقتصادي

دایرکتوری فعالان اقتصادی کرمانشاه رونمایی شد


دایرکتوری فعالان اقتصادی کرمانشاه رونمایی شد.

- .

کیوان کاشفی رییس اتاق کرمانشاه در آیین رونمایی از این دایرکتوری که امروز (18 آبان) انجام شد، اظهار کرد: دایرکتوری فعالان اقتصادی مجموعه ای کامل از اطلاعات واحدهای تولیدی، صنعتی، وارداتی، صادراتی، کشاورزی، معدنی، گردشگری، خدماتی و بازرگانی کرمانشاه است.

به گفته کاشفی، این دایرکتوری به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در دسترس است.

وی ادامه داد: اطلاعات بیش از 650 واحد بر اساس نوع تولیدات یا واردات و صادراتی که دارند در این سامانه درج شده و امکان دسترسی به اطلاعات این واحدها وجود دارد.

به گفته رییس اتاق کرمانشاه، این دایرکتوری نخستین دایرکتوری فعالان اقتصادی ایران است و پلتفرم آن در اختیار اتاق های بازرگانی دیگر استانها هم قرار گرفته است.

کاشفی هدف از راه اندازی این دایرکتوری را تهیه بانک اطلاعاتی جامعی از فعالان اقتصادی دانست و عنوان کرد: این دایرکتوری امکان تسهیل تعامل بین فعالین اقتصادی، معرفی تولیدات و توانمندی های اقتصادی این افراد و همچنین رونق کسب و کار آنها را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: در قالب این دایرکتوری 9 موضوع فعالیت اصلی شامل تولید، خدمات، صادرات، واردات، گردشگری، بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی در قالب 15 رسته تقسیم بندی شده تا دسترسی به اطلاعات طبقه بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایرکتوری فعالان اقتصادی کرمانشاه رونمایی شد

دایرکتوری فعالان اقتصادی کرمانشاه رونمایی شد