مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-09حوادث

بیش از 2 هزار قاچاقچی و خرده فروش در کرمانشاه دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از 2 هزار قاچاقچی و خرده فروش در کرمانشاه دستگیر شدند.

- ، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 2 هزار و 154 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: از مجموع افراد دستگیر شده یک هزار و 961 نفر خرده فروش و توزیع کننده و 193 نفر نیز از قاچاقچیان حرفه ای بودند که آمار دستگیری ها نسبت به سال گذشته حدود 6 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری و جمع آوری یک هزار و 660 معتاد از سطح شهرهای استان خبر داد و تصریح کرد: این رقم در مقایسه با هفت ماهه سال قبل که 836 نفر بودند 98 درصد رشد نشان می دهد.

جاویدان انهدام 32 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: انهدام این تعداد باند در مقایسه با 26 باند منهدم شده سال قبل 23 درصد رشد داشته است.

وی همچنین به پلمب 73 مکان تهیه و توزیع مواد مخدر نیز اشاره بیان کرد: این تعداد در مقایسه با سال گذشته که 27 مکان بوده است رشد 170 درصدی را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مبارزه با پدیده اعتیاد را از جز برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه عنوان و ابراز امیدواری کرد دیگر دستگاه های متولی برخورد با این پدیده نیز پای کار آمده و عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار قاچاقچی و خرده فروش در کرمانشاه دستگیر شدند

بیش از 2 هزار قاچاقچی و خرده فروش در کرمانشاه دستگیر شدند