مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-09اقتصادي

افزایش 20 درصدی تیراژ تولید/ برای خرید از بازار عجله نکنید


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه طبق تصمیم وزارت صمت، از هفته آینده تیراژ تولید روزانه ایران خودرو به بیش از 2500 دستگاه خواهد رسید که نسبت به برنامه مصوب، - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه طبق تصمیم وزارت صمت، از هفته آینده تیراژ تولید روزانه ایران خودرو به بیش از 2500 دستگاه خواهد رسید که نسبت به برنامه مصوب، روزانه 20 درصد افزایش تیراژ خواهیم داشت، پیشنهاد کرد مشتریان برای خرید از بازار عجله نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام این گروه خودروسازی، فرشاد مقیمی ضمن اشاره به نتایج اصلاح قیمت خودرو و واقعی سازی آن و رفع این مانع بزرگ در تولید خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خروج از زیان و حفظ حقوق ذی نفعان و مشتریان ایران خودرو را از نتایج این اقدام دانست و گفت: با فروش خودرو به قیمت واقعی و افزایش عرضه به بازار، قیمت های کاذب فعلی در بازار خودرو نیز تعدیل خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: از سوی دیگر افزایش مقیاس تولید، سبب کاهش هزینه ها و بهای تمام شده تولید در بلندمدت خواهد شد که به نفع مشتریان خواهد بود.

وی با بیان اینکه از هفته آینده تیراژ تولید روزانه ایران خودرو از میانگین 2000 دستگاه به 2500 دستگاه افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: تا پایان سال 100 هزار دستگاه خودرو مازاد بر تعهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تیراژ تولید/ برای خرید از بازار عجله نکنید

افزایش 20 درصدی تیراژ تولید/ برای خرید از بازار عجله نکنید