مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-09سياسي

تصویب تفحص از «شستا» در کمیسیون اجتماعی مجلس


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب تفحص از «شستا» در این کمیسیون خبر داد.

- به نقل از خانه ملت، مجید انصاری در گفتگویی در تشریح جزییات نشست امروز (سه شنبه، 18 آبان ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی و شرکت های شستا مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایراداتی از جمله عملکرد غیرشفاف سازمان تأمین اجتماعی و شرکت های شستا، اقدامات و صلاحیت های غیرحرفه ای، اطلاع رسانی غیر صحیح از بورس، بی عدالتی در توزیع اعتبارات درمانی، ضعف مدیریتی در برخی استان ها، بی عدالتی در پرداخت های داخل سازمان و فاصله چشمگیر پرداخت ها، حذف دفترچه های درمانی و عدم حمایت از کارگران ساختمانی که پیرو آن این طرح تحقیق و تفحص از سوی نظری خانقاه ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: استدلال مسئولان مربوطه این بود که ما به تازگی در این مجموعه مشغول به کار شدیم و ضمن پذیرش برخی از این موارد تأکید کردند که در این مدت کوتاه تلاش کرده اند تا نقش خود در زمینه شفاف سازی در بحث انتصابات را به خوبی ایفا کنند.

انصاری یادآور شد: این تحقیق و تفحص بیشتر به عملکرد سازمان و نه اشخاص برمی گردد و بیشتر عملکرد مدیران سابق در آن مدنظر قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تفحص از «شستا» در کمیسیون اجتماعی مجلس

تصویب تفحص از «شستا» در کمیسیون اجتماعی مجلس