مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-09سياسي

بازگشت 6 عضو شورای شهر فردیس و مشکین دشت


طبق حکم دیوان عدالت اداری، 3 عضو تعلیقی شورای شهر فردیس و 3 عضو تعلیقی شورای شهر مشکین دشت، جواز حضور در جلسات شورا را دریافت کردند و از این رو حکم ابطال آرا آنان به صورت موقت ملغی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، 20 مرداد سال جاری بر اساس مستندات، گزارش ها و شکایات صورت گرفته، آرای 6 نفر از اعضای شورای شهر فردیس و مشکین دشت بازشماری و در نهایت پس از تشکیل پرونده و بررسی مسائل پیش آمده در هیات نظارت شهرستان، استان و در نهایت هیات نظارت مرکزی، حذف آنها از لیست نهایی منتخبین شورای فردیس اتفاق افتاد.

پس از رای هیات نظارت مرکزی استان ، 6 عضو حذف شده شورا با مراجعه به دیدان عدالت اداری شکایت خود را اعلام کردند و در نهایت روز گذشته موفق شدند حکم بازگشت به شورا را از دیوان عدالت اداری دریافت کنند.

به این ترتیب مراسم تحلیف اعضای شورای جدید فردیس و مشکین دشت ، پیش از ظهر امروز با حضور معاونان فرماندار فردیس برگزار شد.

به این ترتیب آقایان مصطفی رشیدی ، ابراهیم رنجبر و صابر نالان از فردیس و هادی بخشی، فرامرز فرمانی و حمید صیادی از مشکین دشت جایگزین اعضای علی البدل شدند و از امروز فعالیت خود را در شورای شهر آغاز کردند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 6 عضو شورای شهر فردیس و مشکین دشت

بازگشت 6 عضو شورای شهر فردیس و مشکین دشت