مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-09اجتماعي

تجمع اعتراضی اهالی «کرکج» به نبود راه ارتباط تبادلی جاده تهران-کرکج تبریز


اهالی کرکج در انتقاد به کم کاری شهرداری تبریز در احداث پل روگذر دوربرگردان، برای ساعاتی تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند که منجر به ایجاد ترافیک سنگین در سه راهی اهر و میدان بسیج ( ورودی شهر تبریز از طرف دروازه تهران ) شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اهالی کرکج در انتقاد به کم کاری شهرداری تبریز در احداث پل روگذر دوربرگردان، برای ساعاتی تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند که منجر به ایجاد ترافیک سنگین سه راهی اهر و میدان نیروی انتظامی شهرستان و شهرداری منطقه 5 تبریز در جمع معترضان حضور یافتند و صحبت با معترضان انسداد صورت گرفته در حدفاصل سه راهی اهر و میدان بسیج تبریز برطرف شد.

وی افزود: مسئولان به معترضان قول دادند اوایل هفته آتی با حضور مسوولان مربوطه و شهردار منطقه 5 در مسجد جامع کرکج نسبت به رفع مشکل دسترسی اهالی تصمیم گیری شود.

  ترافیک ایجاد شده بدنبال اعتراض مردم کرکج   پل روگذر دوربرگردان کرکج امسال  اجرایی می شود  شهردار منطقه پنج تبریز  نیز در این زمینه به خبرنگار فارس در تبریز گفت: طرح تبادل ارتباط سواره جاده تهران و کرکج به صورت پل روگذر دوربرگردان اجرا می شود.

  میرعلی اصغر نساج  افزود: این پروژه در تیرماه امسال در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده و سازمان عمران شهرداری تبریز متولی اجرای پروژه تعیین شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی اهالی «کرکج» به نبود راه ارتباط تبادلی جاده تهران-کرکج تبریز

تجمع اعتراضی اهالی «کرکج» به نبود راه ارتباط تبادلی جاده تهران-کرکج تبریز