مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-09اقتصادي

فقر زیرساخت در شهرک های صنعتی اردبیل/نیازمند توسعه صنعت هستیم


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بر تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی اردبیل اشاره کرد و گفت: وضعیت زیرساخت ها در شهرک های صنعتی اردبیل اصلا مناسب سرمایه گذاری در این مناطق نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اهلی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار کرد: شهرک های صنعتی اردبیل در وضعیت فعلی در بحث زیرساخت ها فقیرترین روزهای خود را سپری می کند که امیدواریم با پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک های صنعتی استان این معضل رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک بر پرداخت اعتبارات برای توسعه شهرک های صنعتی اردبیل تاکید شد، خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به ویژه در خصوص شهرک های صنعتی راهگشای بسیاری از مشکلات ما خواهد بود که امیدواریم در مرحله استانی نیز با اختصاص اعتبارات مصوب گره این شهرک ها گشوده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل با پیش بینی هزینه کرد تا 500 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در حال اجراست که ادامه اجرای آن نیاز به تزریق منابع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر زیرساخت در شهرک های صنعتی اردبیل/نیازمند توسعه صنعت هستیم

فقر زیرساخت در شهرک های صنعتی اردبیل/نیازمند توسعه صنعت هستیم