مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 12:302021-11-09حوادث

دستگیری 217 مجرم/ بازداشت شرور سابقه دار با 10 نوچه نوپا!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران از اجرای طرح امنیت محله محور در 24 ساعت گذشته در شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: - فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری 217 مجرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران از اجرای طرح امنیت محله محور در 24 ساعت گذشته در شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: در اجرای سلسله طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ری با رویکرد امنیت محله محور پاکسازی نقاط آلوده و محل های جرم خیز توسط کلانتری ها و پلیس های تخصصی ویگان امداد در روز گذشته اجرا درآمد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 217 نفر در تمامی جرائم دستگیر شدند، اعلام داشت: 43 نفر از این متهمان سارق در جرائم مختلف بوده که در این خصوص پرونده های قضایی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این طرح 3 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح 3 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 227 گرم انواع مواد مخدر کشف شد که هر 3 متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 217 مجرم/ بازداشت شرور سابقه دار با 10 نوچه نوپا!

دستگیری 217 مجرم/ بازداشت شرور سابقه دار با 10 نوچه نوپا!