مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-09دانش

کارگاه «کار با حیوانات آزمایشگاهی» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی کاربردی دانشگاه فردوسی مشهد کارگاه کار با حیوانات آزمایشگاهی (موش، رت و خرگوش) را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی کاربردی دانشگاه فردوسی مشهد کارگاه کار با حیوانات آزمایشگاهی (موش، رت و خرگوش) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی کار با رت هاو شرایط نگهداری آن ها (تغذیه، نگهداری، علامت زدن، حمل و نقلو مقید کردن)، آشنایی با اصول اخلاقی کار با حیوان و هندلینگ حیوان، تعیین جنسیت، جفت گیری و تکثیر حیوان و آشنایی با انواع مدل های خونگیری، تشریح و آشنایی با اندام های داخلی، نحوه بیهوش کردن حیوان و حذف حیوانات بعد از آزمایشگاه، نحوه انجام برخی تست های رفتاری (مانند تست های سنجش اضطراب، افسردگی، یادگیری و رفتارهای اجتماعی) و آشنایی با ایجاد مدل های حیوانی بیماری هایی مانند صرع، اوتیسم، افسردگی و آلزایمر سرفصل های این دوره است.

این کارگاه با تدریس یلدا محتاج خراسانی ـ دانشجوی ارشد فیزیولوژی جانوری، 23 و 24 آبان ساعت 12 تا 15 برپا می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @FumSaab_Support پیام دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «کار با حیوانات آزمایشگاهی» برگزار می شود

کارگاه «کار با حیوانات آزمایشگاهی» برگزار می شود