مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-09دانش

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال تربیت کارمند و کارشناس نیست


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراکز علمی کاربردی برای کسی کارمند و کارشناس تربیت نمی کند بلکه کارآفرین خلق می کند تا شرکت ایجاد کند و از فارغ التحصیلان بیکار سایر دانشگاه ها به کارگیری کند.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراکز علمی کاربردی برای کسی کارمند و کارشناس تربیت نمی کند بلکه کارآفرین خلق می کند تا شرکت ایجاد کند و از فارغ التحصیلان بیکار سایر دانشگاه ها به کارگیری کند.

دکتر محمدحسین امید در مراسم نکوداشت دانشجویان نوورود مراکز علمی کاربردی ایلام به جمعیت بالای بیکار فارغ التحصیلان در استان ایلام اشاره و اظهار کرد: در کنار مشکلات اقتصادی کشور باید به تربیت کسانی توجه کرد که هدفمند، خلاق، صاحب ایده و کارآفرین باشند و دانشگاه علمی کاربردی این بار را به دوش کشیده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی از سال 95 تا 99 تغییر رویه داد و با در پیش گرفتن سیاست توسعه ای و کیفی و همچنین اصلاح ساختار و تقویت زیر ساخت ها به جایی رسید که الان مدعی تربیت نیروی کارآفرین و خلاق است که برای تحقق این امر نیز از بین 100 هزار مدرس به 25 هزار مدرس براساس شاخص های معتبر رسید و در واقع در این 5 سال به روز شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال تربیت کارمند و کارشناس نیست

دانشگاه علمی کاربردی به دنبال تربیت کارمند و کارشناس نیست