مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-09اقتصادي

استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی برای تولید برق در بوشهر


استاندار بوشهر با بیان اینکه تولید انرژی خورشیدی یکی از توانمندی های این استان است، گفت: از 365 روز در سال 320 روز آن شاهد آفتاب مطلوب برای تولید انرژی خورشیدی هستیم که می توان از این ظرفیت در عرصه تولید، - اشتغال و رفع مشکلات برق استفاده کرد.

احمد محمدی زاده در نشست با جمعی از سرمایه گذاران ظرفیت های استان بوشهر در ابعاد مختلف تولیدی، صنعتی و اشتغال زایی را برشمرد و اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر در عرصه آبزی پروری پرورش میگو است که در این راستا اراضی ساحلی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی منطقه ساحلی رمله در شهرستان گناوه را یکی از ظرفیت های پرورش میگو دانست و بیان کرد: منطقه رمله در 50 کیلومتری مرکز استان بوشهر قرار دارد و 1400 هکتار زمین در این منطقه برای پرورش میگو شناسایی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مساحت اراضی رمله برای پرورش میگو به شش منطقه تقسیم شده است افزود: 6 منطقه 200 هکتاری در منطقه رمله طراحی و 200 هکتار هم برای ایجاد زیرساخت ها در نظر گرفته شده است.

محمدی زاده با اشاره به اجرا طرح پرورش آبزیان از جمله میگو در منطقه رمله خاطر نشان کرد: در این راستا ضمن واگذاری زمین به سرمایه گذاران، حمایت های ویژه از آنان در دستور کار است که در اجرا پرورش میگو در این اراضی، استفاده از فناوری های نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی برای تولید برق در بوشهر

استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی برای تولید برق در بوشهر