مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-09اقتصادي

قیمت خودرو باید در جهت تامین هزینه های تولید اصلاح شود


عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بر ضرورت اصلاح قیمت خودرو در جهت تامین هزینه های تولید تاکید کرد و گفت: در اصلاح قیمت خودرو باید به گونه ای عمل شود تا علاوه بر این که تامین منافع مصرف کننده لحاظ می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرخودرو ؛ آرمان خالقی در گفتگویی ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح قیمت خودرو در جهتی که به تامین هزینه های خودروسازان بیانجامد، اظهار داشت: با اصلاح قیمت و حذف واسطه ها خودرو با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان واقعی می رسد.

وی افزود: اگر تیراژ تولید افزایش بیابد، خودروسازان قادر خواهند بود، نیاز بازارکاذب خودرو را که در آن وفور تقاضا اتفاق افتاده، پاسخگو باشند.

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: کشش و ازدیاد تقاضا در بازار خودرو موجب افزایش قیمت ها در بازار و بروز اختلاف فاحش میان قیمت کارخانه و بازار شده که این وضعیت نیز ناشی از کاهش تیراژ به دلیل شرایط تحریمی ، کسری قطعات های تک، کمبود امکانات تولید از جمله نقدینگی و در نتیجه افت انگیزه خودروسازان به واسطه قیمت گذاری دستوری است.

خالقی با بیان این که خودرو اکنون با قیمت واقعی تولید نمی شود، گفت: محاسبه قیمت تمام شده با تمام کمبودها می تواند قیمت واقعی خودرو را تعیین نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو باید در جهت تامین هزینه های تولید اصلاح شود

قیمت خودرو باید در جهت تامین هزینه های تولید اصلاح شود