مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-09اقتصادي

امیدواریم تا پایان سال گشایشی در رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان رخ دهد


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه طی سه سال اخیر رفع تعهدات ارزی چالش های جدی پیش روی صادرکنندگان کشور و استان کرمانشاه ایجاد کرده، - ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه طی سه سال اخیر رفع تعهدات ارزی چالش های جدی پیش روی صادرکنندگان کشور و استان کرمانشاه ایجاد کرده، گفت: بر اساس آنچه که دولت سیزدهم وعده داده امیدواریم تا پایان امسال شاهد گشایش در این زمینه باشیم.

کیوان کاشفی در نشست خبری امروز (18 آبان) برگزار شد، از مهمترین چالش های پیش روی صادرات کشور و استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: رفع تعهدات ارزی طی چند سال اخیر بسیار از صادرکنندگان را با چالش جدی مواجه کرد و پیگیری های فراوانی برای تعدیل سیاست هایی که در این زمینه وجود داشت انجام دادیم.

وی ادامه داد: اگرچه با لزوم برگشت ارز به کشور موافق هستیم، اما ساز و کارهای آن باید بگونه ای تعریف شود که صادرکنندگان را دچار زیان و چالش نکند.

عضو هیات رییسه اتاق ایران ابراز امیدواری کرد، با پیگیری های صورت گرفته و بر اساس وعده هایی که دولت سیزدهم داده، شاهد گشایشی در سیاست های پیمان سپاری و قوانین و مقررات مربوط به آن باشیم.

افزایش قدرت چانه زنی در گروه تعادل تراز تجاری کاشفی یکی دیگر از چالش های حوزه صادرات را عدم توازن صادرات و واردات خصوصا در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم تا پایان سال گشایشی در رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان رخ دهد

امیدواریم تا پایان سال گشایشی در رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان رخ دهد