مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-09سياسي

وجود ظرفیت های مثبت در اصفهان/ گل را به خانه شهدا ببرید


باید به ظرفیت های مادی و معنوی اصفهان توجه کرد که می توان با آن اقدامات بزرگی را صورت داد.

- ، محمدعلی احمدی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهار داشت: از اعتماد استاندار اصفهان که باعث شد در دولت انقلابی به مردم خدمت کنیم، سپاسگزار هستم.

وی تاکید کرد: از مشکلات کلانشهر اصفهان که مسئولان به آن اشاره کردند آگاه هستم، اما باید به ظرفیت های مادی و معنوی اصفهان توجه کرد که می توان با آن اقدامات بزرگی را صورت داد.

فرماندار اصفهان ابراز داشت: می گویند بنده تجربه دارم، اما هر مسئولیتی بوده لطف خدا و دعای همراهان بوده و بدون لطف خدا و رهنمود افراد انقلابی هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.

وی تصریح کرد: استاندار اصفهان پشتیبان خوبی برای من خواهد بود، همچنین امیدوارم گروه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با ظرفیت های مختلف کنار یکدیگر بیایند تا کار مثبتی انجام شود.

احمدی ادامه داد: ما ورودی فرمانداری را برای اهدای گل ممنوع کردیم، کسانی که گل گرفته اند می توانند آن را روز 25 آبان به خانه شهدا ببرند تا بتوانیم بخشی از رشادت خانواده آنها را پاسخ دهیم.

وی با تقدیر از اقدامات سیستانی فرماندار پیشین اصفهان گفت: امیدواریم روزی که ما نیز تودیع می شویم با کارنامه خوبی برویم و بتوانیم خدمت گزار خوبی برای مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ظرفیت های مثبت در اصفهان/ گل را به خانه شهدا ببرید

وجود ظرفیت های مثبت در اصفهان/ گل را به خانه شهدا ببرید