مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-09سياسي

اقتصاد مقاومتی اقتصاد کارآفرینی است


مردمی بودن، دانش بنیانی، مولد بودن، درون زایی و برون گرایی از جمله اصلی ترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی است که به طور کامل با موضوع کارآفرینی منطبق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روزنامه ایران نوشت: بشر از بدو خلقت بــــه دنبال ایجــــاد فرصت های مفیـــد کـــاری بــرای خـــود بوده است.

اهمیت کارآفرینی در قرن 21 کمتر از ادوار گذشته نیســــت و گـــذر از طوفان ناپایداری های اقتصادی بین المللی و داخلی نیازمند ساخت و تجهیز کشتی اجتماعی و اقتصادی مقاومتی از جنس کارآفرینی است.

توجه به این مهم در بند اول سیاست های کلی و ایرانی ثبت شود.

مانند همه جای دنیا، ضعف درونی و اخلالگری های بیرونی در شکل گیری و بالندگی روح تولید در اقتصاد ایران هم تأثیرات منفی دارد، این موانع، گریبان کارآفرینی را هم گرفته و بی توجهی ها به این مقوله تا سال های اخیر باعث شده است که برای رفع موانع در حوزه کارآفرینی نیازمند اهتمامی بیش از پیش باشیم.

دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران، ایجاد اشتغال انبوه و شایسته را در کانون توجه خود قرار داده و یقیناً پرچمدار حرکت کاروان شغل سازان، کارآفرینان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی اقتصاد کارآفرینی است

اقتصاد مقاومتی اقتصاد کارآفرینی است