مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-09اجتماعي

20 گروه جهادی در سیل بهنمیر امدادرسانی کردند


بیش از 250 جهادگر بسیجی در قالب 20 گروه جهادی به سیل زدگان بهنمیر امدادرسانی کردند.

- ، سرهنگ مصطفی بازوند پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران از اعزام 20 گروه جهادی در قالب دو قرارگاه جهادی و با حضور بیش از 150 نفر برای امدادرسانی سیل بهنمیر خبر داد و گفت: تشکیل سیل بند و عدم لایروبی مناسب در بخش بهنمیر باعث گرفتاری و مشکلات آبگرفتگی و به وجود آمدن خساراتی برای مردم این بخش شده است.

وی گفت: با توجه به بارندگی های شدید و مداوم در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته مطلع شدیم در بخشی از شهر و توابع و مناطق روستایی بهنمیر دچار سیل و آبگرفتگی شده است، بلافاصله سپاه و بسیج شهرستان همراه با بخش خدمات شهرداری بهنمیر و دهیاری و شوراهای محل وارد عمل شد.

وی با در ادامه با اشاره به اینکه 150 جهادگر بسیجی در قالب 20 گروه جهادی وارد عمل شدند، گفت: تخلیه برخی منازل، تشکیل سیل بند در جلوی منازل، لایروبی و تمیزکردن منازل، توزیع سبد کالا به برخی از منازل آسیب دیده توسط گروه های جهادی به برخی از منازل آسیب دیدگان، از جمله اقدامات سپاه و گروه های جهادی بسیج شهرستان بابلسر بوده است.

بازوند با بیان اینکه 50 منزل مسکونی و تجاری شهری و 35 منزل روستایی و در مجموع 85 منزل در بخش بهنمیر در این رابطه آسیب دید، افزود: از این تعداد 10 دستگاه خودرو 5 منزل مسکونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 گروه جهادی در سیل بهنمیر امدادرسانی کردند

20 گروه جهادی در سیل بهنمیر امدادرسانی کردند