مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-09سياسي

باید امکان تأمین آب زاینده رود به صورت دائمی فراهم شود


فرماندار سابق اصفهان به مشکلاتی همچون کم آبی برای کشاورزان در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این مسائل تاحدی مدیریت شد و امید دارم امکان تأمین آب زاینده رود به صورت دائمی فراهم شود.

- حسین سیستانی، امروز (سه شنبه - 18 آبان ماه) در آیین تکریم خود و معارفه فرماندار اصفهان، اظهار کرد: احمدی از چهره های خدوم و زحمت کش استان است که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

در دو سال گذشته با وجود محدودیت هایی که وجود داشت به لطف مسئولان و مردم اتفاقات خوبی رقم خورد و امید دارم در آینده فرصت های طلایی بیشتری بتوانیم ایجاد کنیم.

وی مهم ترین اتفاقات انجام شده در فرمانداری اصفهان را برگزاری دو انتخابات مهم اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این دو انتخابات به خوبی و بی هیچ مشکلی به سرانجام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار سابق اصفهان به مشکلاتی همچون کم آبی برای کشاورزان در استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: این مسائل تاحدی مدیریت شد و امید دارم امکان تأمین آب زاینده رود به صورت دائمی فراهم شود.

فرماندار سابق اصفهان به ارائه خدمات نزدیک تر به مردم اشاره کرد و افزود: با استقرار 4 فرمانداری در استان زمینه حضور مردم بیشتر فراهم شد.

در زمینه های مختلف دیگر نیز فعالیت های گسترده ای انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید امکان تأمین آب زاینده رود به صورت دائمی فراهم شود

باید امکان تأمین آب زاینده رود به صورت دائمی فراهم شود