مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-09اقتصادي

احیای واحد رها شده طیور بعد از 5 سال در خاتم


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم در استان یزد از احیا و بهره برداری از یک واحد رها شده طیور در این شهرستان پس از پنج سال خبر داد.

- سید جمال الدین طباطبایی در این رابطه بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال در رابطه با تولید و مانع زدایی ها پس از بازدید میدانی و بررسی مشکلات، یک واحد رها شده تولیدی طیور پس از پنج سال احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شد.

این مقام قضایی حمایت از تولیدات و تولید کنندگان را در پویایی و رونق بخشی تولید و صنعت مهم دانست و اظهار کرد: به منظور افزایش اشتغال و بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی، با احیاء این واحد تولیدیِ پرورش بلدرجین، 10 نفر مشغول به کار شدند.

طباطبایی افزود: نظر به این که صنعت دام و طیور یکی از چرخه های اصلی تامین پروتیینی کشور بشمار می رود و همچنین با توجه به سرانه مصرف داخلی، تولید دامی، فرآورده های دامی و لبنی جزیی از چرخه مهم اقتصادی و صنعت کشاورزی و دامپروری است، احیای این نوع واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی در اقتصاد شهر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، این واحد تولیدی در هر دوره 40 روزه تعداد 20 هزار بلدرچین تولید می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحد رها شده طیور بعد از 5 سال در خاتم

احیای واحد رها شده طیور بعد از 5 سال در خاتم