مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-09اقتصادي

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی در مناطق محروم


مدیرعامل بنیاد علوی با تشریح کلیاتی از اقدامات انجام شده بنیاد مستضعفان برای اشتغالزایی روستایی، از پرداخت 167 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم طی 12 ماه سال 99 خبر داد.

- مدیرعامل بنیاد علوی با تشریح کلیاتی از اقدامات انجام شده بنیاد مستضعفان برای اشتغالزایی روستایی، از پرداخت 167 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم طی 12 ماه سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید خاویی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان برای حمایت از اشتغالزایی در مناطق روستایی کشور و خصوصاً اشتغالزایی در مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان برای حمایت از اشتغال در مناطق محروم و روستایی کشور، چارچوب خاصی را تدوین کرده و بر اساس این چارچوب، پیش از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی که به صورت تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده، پویایی های اقتصادی و پتانسیل های موجود در هر منطقه از مناطق هدف خود در طرح آبادانی و پیشرفت را مد نظر قرار می دهد.

وی ادامه داد: در این مرحله از میان 6 رسته شغلی که شامل رسته های زراعت، دام سنگین، دام سبک، زنبورداری، صنایع دستی و گیاهان دارویی است، رسته دارای بیشترین فراوانی در هر منطقه با توجه به دارا بودن بیشترین ظرفیت توسعه ای شناسایی می شود و پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی در مناطق محروم

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی در مناطق محروم