مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-09سياسي

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی؛ فردا


سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در 19 آبان 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن شربت دار اظهار کرد: شورای دانش آموزی به عنوان بازوی مشورتی مدارس است که از اهداف مهم تشکیل این شورها، آماده سازی دانش آموزان برای جامعه پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی ، ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و تمرین کار تیمی و استفاده از توانمندی های مختلف دانش آموزان به عنوان منابع انسانی در اجرای برنامه ها است.

شربت دار ادامه داد: مسئولان مدارس اگر توجه کافی به چنین تشکل هایی داشته باشند، می توانند با هم افزایی مثبت بین دانش آموزان و کارکنان، در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده مدارس گام بردارند.

از سوی دیگر، هر یک از دانش آموزان توانایی های بالقوه ای دارند که با تعامل و مشارکت آنان در فرآیند آموزش و پرورش می توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت های اجتماعی آینده را فراهم کرد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی، امکان فعالیت شوراهای دانش آموزی را در مدارس فراهم کرده است تا به این طریق به ارکان اصلی تعلیم و تربیت در محیط مدرسه توجه کافی شود و راه کارهایی برای افزایش مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرآیند آموزشی مدارس اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی؛ فردا

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی؛ فردا