مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-09بين الملل

پیشنهاد ولید جنبلاط برای حل بحران میان لبنان و شورای همکاری خلیج فارس


رییس حزب سوسیال ترقی خواه لبنان راه حل بهبودی روابط بیروت و برخی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و در رأس آنها عربستان را در گرو استعفای وزیر اطلاع رسانی کشورش دانست.

- رییس حزب "سوسیال ترقی خواه لبنان" راه حل بهبودی روابط بیروت و برخی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و در رأس آنها عربستان را در گرو استعفای وزیر اطلاع رسانی کشورش دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیال ترقی خواه در سخنانی با اشاره به بحران شکل گرفته در روابط بیروت و برخی اعضای شورای همکاری خلیج فارس بخاطر اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان و انتقاد او از جنگ یمن، اظهار کرد: راه خروج فوری از بحران شورای همکاری خلیج (فارس) با برکناری جورج قرداحی و سپس عذرخواهی از کشورهای عضو این شورا است نه عکس آن که برخی خواستار آن هستند.

وی همچنین از موضع ریاست جمهوری لبنان در قبال این بحران انتقاد کرد.

جنبلاط افزود: من با این نظریه که لبنان به حزب الله واگذار شده است موافق نیستم و عملکرد نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان در این مرحله عالی است.

وی گفت: میان پرونده های بندر بیروت و رخدادهای الطیونه ارتباطی وجود ندارد است و اگر من جای سمیر جعجع، رییس حزب نیروهای لبنانی بودم، از موافقت با تحقیقات خودداری نمی کردم اما او ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ولید جنبلاط برای حل بحران میان لبنان و شورای همکاری خلیج فارس

پیشنهاد ولید جنبلاط برای حل بحران میان لبنان و شورای همکاری خلیج فارس