مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-09سياسي

مرجعیت علمی ایران در تولید علم حوزه طب سنتی اعلام خواهد شد


مرجعیت علمی ایران در تولید علم حوزه طب سنتی گفت: مرجعیت علمی ایران در تولید علم حوزه طب سنتی گفت: در آینده نه چندان دور مژده مرجعیت علمی ایران را برای تولید علم در حوزه طب سنتی به عموم اعلام کنیم و اعتقاد داریم مسیر توسعه طب سنتی اجرا نمی شود مگر با ادغام همه جانبه در نظام سلامت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، نفیسه حسینی یکتا در اختتامیه دومین جشنواره طب ایرانی که در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: امروز در این جشنواره گرد هم آمدیم تا بخشی از دستاوردهای حوزه طب ایرانی، داروسازی طب سنتی و تاریخ پزشکی را بعد از گذر 14 سال از ورود رسمی طب ایرانی به آموزش کشور به نظاره بنشینیم.

طب ایرانی گنجینه غنی فرهنگی ما بعد از یک دوره فطرت 150 ساله به داشته باشیم می توانیم تاثیر آن را بر مولفه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شاهد باشیم.

در حوزه سلامت رویکرد اولویت پیشگیری بر درمان به عنوان حلقه گم شده نظام سلامت ما در طب ایرانی به جد مور توجه قرار گرفته است .

توجه ویژه ای که طب سنتی به اصلاح سبک زندگی و بعد معنوی و روحانی ما در کنار بعد جسمی دارد نباید مغفول بماند.

توسعه منطقی طب ایرانی اگر با برنامه ریزی انجام شود بدون شک با توجه به ظرفیت موجود بر بسیاری از مولفه های اقتصادی اثرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجعیت علمی ایران در تولید علم حوزه طب سنتی اعلام خواهد شد

مرجعیت علمی ایران در تولید علم حوزه طب سنتی اعلام خواهد شد