مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-09اقتصادي

بازار داغ لباس های تاناکورا در خیابان های شیراز


این روزها بازار غیر رسمی پوشاک دست دوم با عنوان فروش اجناس خارجی که مشتری های زیادی هم دارد بسیاری را راغب کرده است که برای خرید پوشاک با هزینه کمتری لباس های استوک و تاناکورا را انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، اگرچه بازار برای دیگر فروشندگان کساد و بدون مشتری است، اما بازار فروشندگان تاناکورا پر رونق است و رگال لباس های دست دوم به سرعت پُر و خالی می شود.

با وجود اینکه در بسیاری از شهرهای مرزی بازار تاناکورا به صورت رسمی فعال است، اما در شهر شیراز این نوع بازار در چندسال اخیر به صورت دست فروشی ایجاد شده است و این روز ها به دلیل گران بودن پوشاک نو مشتری زیادی دارد.

افزایش تقاضا در بازار پوشاک زمستانه تاناکورا پوشاکی که عمدتا با قیمت کمتر و تحت عنوان برند خارجی عرضه می شود این روز ها مشتری زیادی دارد و بازار پوشاک قاچاق و دست دوم به دلایل مختلفی گوی سبقت را از تولید داخل ربوده است.

از طرفی اقشار متوسط با درآمدهای پایین بازار هدف این کالا بوده و حالا با نزدیک شدن به فصل سرما و گرانی لباس های زمستانه بازار خرید این نوع پوشاک داغ تر شده است.

گرچه از سوی خریداران دلایل متعددی برای خرید پوشاک دست دوم از جمله منحصر به فرد بودن آنها، صرفه جویی در هزینه، افزایش چرخه عمر لباس و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ لباس های تاناکورا در خیابان های شیراز

بازار داغ لباس های تاناکورا در خیابان های شیراز