مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-09اقتصادي

تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک های صنعتی استان اردبیل


در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک های صنعتی استان اردبیل مورد توافق قرار گرفت.

- ایسنا/اردبیل در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک های صنعتی استان اردبیل مورد توافق قرار گرفت.

محمد اهلی 18آبان در تشریح نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در این جلسه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و همچنین کمک به راه اندازی واحدهای راکد و حل مشکلات واحدهای تولیدی مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

وی افزود: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل شماره 2 با پیش بینی هزینه کرد تا 500 میلیارد ریال، با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در حال اجراست که ادامه اجرای آن نیاز به تزریق منابع ملی و استانی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: تامین اعتبارات لازم از محل کمک های بلاعوض سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای تکمیل و بهره برداری از این مدول تا پایان سالجاری، از جمله دستاوردهای این سفر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک های صنعتی استان اردبیل

تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک های صنعتی استان اردبیل