مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-09سياسي

اجرای پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) را متوقف کنید


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) مبانی معماری ایرانی اسلامی رعایت نشده است، از شهردار خواست اجرای طرح حاضر را متوقف کند.

- عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) مبانی معماری ایرانی اسلامی رعایت نشده است، از شهردار خواست اجرای طرح حاضر را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود درباره پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) گفت: در ذیل برنامه طرح تفصیلی برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران که مصوب سال 97 است، صراحتاً به نقش شهرداری در راستای بهبود سبک زندگی ایرانی اسلامی با تاکید بر آموزه های فرهنگ قرآنی و افزایش نشاط اجتماعی اشاره می کند، با این حال پس از بازدیدهای صوت گرفته از پروژه باغ راه حضرت فاطمه مشخص ضد که این باغ راه علاوه بر مغایرت های با اسناد با منویات رهبری هم پیرامون معماری شهری که فرمودند باید در جهت تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد لحاظ نشده است.

وی ادامه داد: این پروژه که شامل 2 مقطع اجرایی در مناطق 17 و 18 و به طول 9 کیلومتر است اما به نظر می رسد در طراحی آن نه همخوانی آب بافت پیرامونی آن لحاظ شده و نه مواد، مصالح و الگوهای فرهنگی سنتی کشور ملاک قرار گرفته است و بایستی اذعان داشت که ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) را متوقف کنید

اجرای پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) را متوقف کنید