مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-09سياسي

طلاب با تکیه بر دانش و اخلاص برای تبلیغ آمادگی داشته باشند


طلاب باید همواره برای تبلیغ آمادگی داشته باشند که این آمادگی با اخلاص و دانش لازم، امکان پذیر است؛ بنابراین اگر علم مفید و معنویت توام باشند تاثیرگذار خواهند بود.

- به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در مدرسه علمیه تاکستان اظهار کرد: اولین حکم تبلیغ برای انبیا از جمله برای رسول گرامی اسلام صادر شده است، لذا مبلغ یعنی کسی که حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند به دیگران ابلاغ کند و این رسالت مهم امروز بر عهده طلاب قرار داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیان معنوی موضوعات در تبلیغ و کلام مبلغ بسیار اثرگذار است، بیان کرد: برخی ممکن است در سطح بسیار بالایی کتاب و جزوه حفظ کرده باشند اما کلامشان معنویت و روح نداشته باشد؛ مرحوم آیت الله شالی معمولاً در مجالس سعی می کرد بر طبق عادت قرآن را بگشاید و هر صفحه ای که آمد در مورد آن سخن بگوید که همواره سخنانشان به دل مردم می نشست چون مردم یک اکسیر و معنویتی از کلام او می دیدند که بر آن ها تأثیر می گذاشت.

طلاب باید همواره برای تبلیغ آمادگی داشته باشند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: طلاب باید همواره برای تبلیغ آمادگی داشته باشند که این آمادگی با اخلاص و دانش لازم، امکان پذیر است؛ بنابراین اگر علم مفید و معنویت و اخلاص با هم همراه باشند حتماً تأثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب با تکیه بر دانش و اخلاص برای تبلیغ آمادگی داشته باشند

طلاب با تکیه بر دانش و اخلاص برای تبلیغ آمادگی داشته باشند