مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-09حوادث

کشف 60 درصدی سرقت ها در گلستان


فرمانده انتظامی گلستان از کشف 60 درصدی سرقت ها در استان از ابتدای امسال خبرداد.

- سردار سعید دادگر اظهار کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت و شاخص های امنیتی در سطح استان، بحث مقابله با سرقت است.

وی افزود: در همین راستا با تلاش کارکنان انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 60 درصد سرقت ها کشف شده است؛ ضمن اینکه در این مدت میزان وقوع سرقت های منزل 13 درصد، اتومبیل 25 درصد، سرقت موتورسیکلت 27 درصد، سرقت احشام 27 درصد و در جمع کل سرقت های مهم نیز 7 درصد کاهش سرقت را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی گلستان تأکید کرد: مقابله با سرقت های خرد با جدیت در دستور کار پلیس است چرا که اینگونه جرائم هم پلیس و هم شهروندان را آزار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس گلستان، دادگر خاطرنشان کرد: در حوزه مقابله با مواد مخدر و عناصر تهیه و توزیع آن نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از 8 تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش را شاهد هستیم، ضمن اینکه طی این مدت 177 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و بیش از یک هزار و 200 نفر از خرده فروشان مواد افیونی دستگیر شدند.

وی گفت: در جمع کل تصادفات شاهد 9 درصد افزایش تصادفات بوده ایم و در خصوص جان باختگان تصادفات 7 درصد و در رابطه با مصدومان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 درصدی سرقت ها در گلستان

کشف 60 درصدی سرقت ها در گلستان