مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-09سياسي

پاسخِ تهدیدات دشمن، محدود به مرزها نمی شود/ ایران اهل تهاجم نیست


دشمنان ما بدانند که اگر منافع ما را تهدید کنند پاسخ ما محدود به مرزها نخواهد بود؛ اگر منافع ما را تهدید کنند هرجا لازم باشد منافع آنها را تهدید می کنیم.

- ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان برگزاری رزمایش ذوالفقار 1400 در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی عملکرد یگان های مشارکت کننده در رزمایش گفت: رزمایش ذوالفقار 1400 یکی از موفق ترین رزمایش های مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که با حضور نیروهای چهارگانه ارتش و ستاد آجا در کنار قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و قرارگاه های ذی ربط رزمایش برگزار شد.

وی ادامه داد: طبیعتاً نتیجه اصلی هر رزمایش و تمرینی افزایش آمادگی رزمی، اشراف و مسلط شدن همه کسانی که در رزمایش شرکت دارند به ماموریتی است که بر عهده شان قرار گرفته است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: از جمله نقاط حائز اهمیت رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش این بود که مدیریت در اکثر سطوح به جوانانی که قرار است در گام دوم انقلاب مسئولیت های سنگین را بر دوش بگیرند، سپرده شد و این موفقیت آنها برای ما یک دستاورد بسیار بزرگ بود.

امیر سرلشکر موسوی، ارتقای سامانه های فرماندهی و کنترل، ارتقای کیفی و کمی استفاده از پهپادها، استفاده از گلوله های هوشمند و همچنین ارزیابی موفق سامانه ها، تاکتیک ها، رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخِ تهدیدات دشمن، محدود به مرزها نمی شود/ ایران اهل تهاجم نیست

پاسخِ تهدیدات دشمن، محدود به مرزها نمی شود/ ایران اهل تهاجم نیست